2012年11月22日木曜日

Who's Who(27)Lonnie Chisenhall(ロニー•チーゼンホール)


That's pretty good swing, and he seems to be a point getting player having steadiness. And as for left handed hitter, there is no doubt that following suit his way, no one can be a failure. And incidentally, he is still young player born in 1988. So, I can expect much from him. However, there is one thing to worry about his swing, I mean he slightly seems to be a typical left-handed-pull-hitter like Kyle Seager, Jack Hannahan, and Colby Rasmus

By the way, I regard also Larry Walker, Todd Helton, and Carlos Beltran (left handed) into the same type. On the other hand, Sin-soo choo, Justin Morneau, and Prince Fielder have a swing suited for multiple-direction-hitting.

中々良いスイングだよね。彼は安定感の有るポイントゲッタータイプに見えるんだけど、左バッターに関して言えば、彼のやり方を真似ておけば、バッティングで失敗する事は無いと言って間違い無いんじゃないかな。因に彼は1988年生まれのまだ若い選手なので、将来的にも期待出来そうだよね。ただ、彼のスイングは少し、典型的な左のプルヒッターみたいに見えるのが気になるんだよね。カイル•シーガーやジャック•ハンナハン、コルビー•ラスマスみたいなさ。

 ところで、僕はラリー•ウォーカーやトッド•ヘルトン、カルロス•ベルトランの左打席も同じタイプと見ているんだけど、一方で、チュ•シンスやジャスティン•モーノウ、プリンス•フィルダーは色んな方向に打つのに適したスイングをしているよね。